Webáruház készítés után

webaruhaz-keszites-profiKépes vagy rá, hogy egy szűkebb célcsoport igényeit szolgáld ki? Képes leszel kiemelkedni a témában? Van időd arra, hogy sok-sok hasznos oktató és érdekes blog bejegyzéssel éa webáruház készítés után  és Youtube videóval bemutasd a termék felhasználási lehetőségeit? Jó példa itt a GoPro cég aki 1 termékkel indult és a milliónyi Youtube videó amit a vevők feltöltöttek piacvezetővé tették a céget.
Vagy talán egyik sem lenne jó neked? Nem gond, mert itthon sok olyan webáruház van aki nem egyedi és sok konkurens webshoppal versenyez. Itt is lehet szép eredményeket elérni egy jó marketing kampánnyal. A SEO kampányokkal felviszed a Google 1. oldalára a webáruházad és mellette kattintás alapú Google és Facebook kampányokkal is növelheted a potenciális vásárlóid számát.

1% vásárolni fog majd, így 100 látogatóból 99 elmegy de 1 meg fog rendelni valamit. Természetesen ez az 1% lehet akár 4-5% vagy magasabb ez sok mindentől függ, de az 1% az átlagos konverziós ráta a hazai webáruházak többségénél.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!