Keresőoptimalizálás marketing stratégia

Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás

- Költségvetés
 A teljes keresőoptimalizálás marketing stratégiád éves költségvetését kell ebben a pontban leírnod. Amennyiben ezt pályázathoz használnád, akkor a könyvelőddel együtt írjátok meg. A céloktól függően más-más költségvetésre lesz szükség.
Mire figyelj oda a büdzsével kapcsolatban?

Változhat! A kampány ideje alatt csökkenhet és nőhet is az elköltött pénzösszeg.
Min. 1 pénzügyi cél! A büdzsével kapcsolatban legyen célod, mennyit szeretnél elkölteni és nem baj, ha több célod is van, illetve B terved.

Mérés
Hogyan fogod tudni, hogy eredményes-e a marketinged? Fantasztikus új eszközök vannak már a Facebookon belül és külső szolgáltatóknál is a mérésre. Márkaépítést is mérhetsz úgy, hogy beállítasz egy Google Alert figyelmeztetést. Én a “Netkreatív” és a “Netkreativ.hu” kifejezéseket monitoroztatom ingyen a Google-al és amikor új megjelenésem van azonnal értesít engem.
ROI mérése:
Ajánlom, hogy figyeld a ROI (Return of investment) mutatót is és a legjobb ROI-t hozó kampányodat elemezd ki és jegyzeteld le miért lett a legjobb az adott kampányod. A legközelebbi kampányaid még jobbak lesznek ezen információk megszerzése után.
Mit tegyek ha nem bírom egyedül?

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!